Case
Start Me Up
Liikeideakilpailun onnistumisen mittarit ovat selkeitä. Kuinka paljon saadaan ideoita sisään ja kuinka monesta niistä muotoutuu liiketoimintaa. Ensimmäinen tiedetään heti kilpailun päätyttyä, toinen vasta useamman vuoden päästä.
Case
Käynnistä minut ylös 2018 & 2019
Business Joensuun suurin vuosittainen, koko Suomen kattava markkinointiponnistelu on Start Me Up -liikeideakilpailu. Kisassa kerätään liikeideoita ympäri Suomen ja rankataan satojen ideoiden joukosta parhaimmille yli 100 000 €:n arvosta rahaa ja tukea ideoiden toteuttamiseen.
Toteutimme kilpailun markkinoinnin kaksi vuotta putkeen ja onnistuimme ylittämään jätettyjen liikeideoiden määrän ennätyksen. Vuonna 2018 ideoita jätettiin 235 ja vuonna 2019 253 kappaletta.
Toteutukseen kuuluivat viestinnällisen konseptin luominen, kilpailuilme, sekä monikanavaisen markkinoinnin suunnittelu ja toteuttaminen.
Katso myös
PKO & Virta
markkinointi, sisältö, videot
Puuartisti
brändi, markkinointi
Heavy metal knitting
markkinointi
Kaisa Mäkäräinen
nettisivut, sisällöntuotanto
Kelluu
brändi, sisältö
Paavo Nurmi Games
brändi, markkinointi