Case

Start Me Up

Liikeideakilpailun onnistumisen mittarit ovat selkeitä. Kuinka paljon saadaan ideoita sisään ja kuinka monesta niistä muotoutuu liiketoimintaa. Ensimmäinen tiedetään heti kilpailun päätyttyä, toinen vasta useamman vuoden päästä.

Käynnistä minut ylös 2018 & 2019

Business Joensuun suurin vuosittainen, koko Suomen kattava markkinointiponnistelu on Start Me Up -liikeideakilpailu. Kisassa kerätään liikeideoita ympäri Suomen ja rankataan satojen ideoiden joukosta parhaimmille yli 100 000 €:n arvosta rahaa ja tukea ideoiden toteuttamiseen.

Toteutimme kilpailun markkinoinnin kaksi vuotta putkeen ja onnistuimme ylittämään jätettyjen liikeideoiden määrän ennätyksen. Vuonna 2018 ideoita jätettiin 235 ja vuonna 2019 253 kappaletta.

Toteutukseen kuuluivat viestinnällisen konseptin luominen, kilpailuilme, sekä monikanavaisen markkinoinnin suunnittelu ja toteuttaminen.

Ota yhteyttä

Katso myös

NYT NE VEI SUDENKIN!

Koko Joensuu ihmetteli, kun veimme kaupungin suosituimman nähtävyyden pois.

Tutustu

PKO & Virta

markkinointi, sisältö, videot

PUUSEPPÄ MAAILMAN­KARTALLE

Puuartisti tekee asiat näyttävästi. Siksi töitä pitää näyttää koko maailmalle

Tutustu

Puuartisti

brändi, markkinointi

Heavy metal knitting

Outo tapaus mm-kisoista, joka tavoitti kaikki mantereet.

Tutustu

Heavy metal knitting

markkinointi

#GOKAISA

Neljä vuotta yhteistyötä, uusia avauksia ja satoja tuhansia näyttökertoja videoilla

Tutustu

Kaisa Mäkäräinen

nettisivut, sisällöntuotanto

Kelluu

27 nimiehdotusta siihen meni, kunnes sopiva löytyi 2020-luvun ilmalaivayhtiölle

Tutustu

Kelluu

brändi, sisältö

YLEISURHEILUN 1. TAPAHTUMA

Turku on nostanut päätään Suomen yleisurheilupyhättönä ja somessa.

Tutustu

Paavo Nurmi Games

brändi, markkinointi

Pieni hetki luovuudelle?

Kuinka usein ehdit antaa aikaa luovuudelle? Ota arjessa pieni paussi meidän kanssa ja tilaa meidän uutiskirje tukemaan yrityksesi luovuutta.