Case
Puuartisti
Puuseppä, joka teki toisin. Kieltäytyi bulkkityöstä ja sarjavalmistuksesta ja saavutti viidessä vuodessa suomenlaajuisen maineen.
Case
“Meistä ei tule tehdasta.”
Puuartistin arvot ovat selkeät. Sekä yritykselle itselleen, että sen yleisölle. Jokaisella kalusteella on oltava tarina. Meistä ei tule tehdasta. Kokeilemme aina jotain uutta.
Nämä arvot näkyvät vahvasti arjessa – verstaalla, tarjouslaskennassa, referenssitöissä ja yrityksen viestinnässä. Yritys ja sen tarina kuulostaa vakuuttavalta, koska se on aito.
Puuartisti on markkinoinnin ja hyvien asiakaskokemusten avulla kasvanut yhden miehen ja muutaman puuntyöstökoneen yrityksestä kuusihenkiseksi tiimiksi, joka tekee töitä Suomen mielenkiintoisempien kohteiden kanssa.
Tämän yrityksen markkinointia on ollut ilo tehdä.
Katso myös
Porin Kalustetalo
hakukoneoptimointi
Heavy metal knitting
markkinointi
Kaisa Mäkäräinen
nettisivut, sisällöntuotanto
Business Joensuu
markkinointi
Kelluu
brändi, sisältö
Paavo Nurmi Games
brändi, markkinointi