Case
Paavo Nurmi Games
Jokakesäinen viikon mittainen yleisurheiluhypetys. Vähän erilainen festivaali. Tovarilta useampi henkilö mukana tuottamassa tapahtuman somea.
Huippu-urheilua
Ensimmäinen vuosi meni kahdestaan, seuraavana oli neljä, parhaimmillaan seitsemän. Tovarilaisia Turussa siis. Kuvaamassa, videoimassa, somettamassa Paavo Nurmi Festival viikon tapahtumia.
Mehukatti Paavon Sporttipäivässä kyytiä tarjoavat tuhannet lapset, Paavo Nurmi Master ja Junior gamesissa sadat junnut ja varttuneemmat urheilijat ja tietysti Paavo Nurmi Gamesissa maailman yleisurheilutähdet.
Tapahtumaviikon aikainen aktiivisuus somessa tavoittaa satoja tuhansia ihmisiä ilman mediabudjettia ja palvelee urheilijoita ja katsojia, jotka haluavat päästä kisatunnelmaan.
Katso myös
Kaisa Mäkäräinen
nettisivut, sisällöntuotanto
Heavy metal knitting
markkinointi
Puuartisti
brändi, markkinointi
Business Joensuu
markkinointi
Kelluu
brändi, sisältö
PKO & Virta
markkinointi, sisältö, videot