Case

Paavo Nurmi Games

Jokakesäinen viikon mittainen yleisurheiluhypetys. Vähän erilainen festivaali. Tovarilta useampi henkilö mukana tuottamassa tapahtuman somea.

Huippu-urheilua

Ensimmäinen vuosi meni kahdestaan, seuraavana oli neljä, parhaimmillaan seitsemän. Tovarilaisia Turussa siis. Kuvaamassa, videoimassa, somettamassa Paavo Nurmi Festival viikon tapahtumia.

Mehukatti Paavon Sporttipäivässä kyytiä tarjoavat tuhannet lapset, Paavo Nurmi Master ja Junior gamesissa sadat junnut ja varttuneemmat urheilijat ja tietysti Paavo Nurmi Gamesissa maailman yleisurheilutähdet.

Tapahtumaviikon aikainen aktiivisuus somessa tavoittaa satoja tuhansia ihmisiä ilman mediabudjettia ja palvelee urheilijoita ja katsojia, jotka haluavat päästä kisatunnelmaan.

Kiinnostuin

Katso myös

#GOKAISA

Neljä vuotta yhteistyötä, uusia avauksia ja satoja tuhansia näyttökertoja videoilla

Tutustu

Kaisa Mäkäräinen

nettisivut, sisällöntuotanto

Heavy metal knitting

Outo tapaus mm-kisoista, joka tavoitti kaikki mantereet.

Tutustu

Heavy metal knitting

markkinointi

PUUSEPPÄ MAAILMAN­KARTALLE

Puuartisti tekee asiat näyttävästi. Siksi töitä pitää näyttää koko maailmalle

Tutustu

Puuartisti

brändi, markkinointi

Start Me Up

Teimme liikeideakilpailuun jätettyjen ideoiden määrissä ennätyksen. Kaksi vuotta putkeen.

Tutustu

Business Joensuu

markkinointi

Kelluu

27 nimiehdotusta siihen meni, kunnes sopiva löytyi 2020-luvun ilmalaivayhtiölle

Tutustu

Kelluu

brändi, sisältö

NYT NE VEI SUDENKIN!

Koko Joensuu ihmetteli, kun veimme kaupungin suosituimman nähtävyyden pois.

Tutustu

PKO & Virta

markkinointi, sisältö, videot

Pieni hetki luovuudelle?

Kuinka usein ehdit antaa aikaa luovuudelle? Ota arjessa pieni paussi meidän kanssa ja tilaa meidän uutiskirje tukemaan yrityksesi luovuutta.