Case
Kosiosuden kosioretki
Tiedät mitä sinulla on vasta, kun olet menettänyt sen. Herättelimme joensuulaisten tunteita viemällä kaikkien rakkaan kosiosuden pienelle retkelle ympäri maailmaa.
Case
Bränditeko uuden patsaan lanseeraamiseksi
Eräänä lokakuun pimeänä aamuyönä avitimme kosiosuden kosiomatkalle kiertämään ympäri maailmaa. Bongauksia sudesta nähtiin niin Laululavalla, Kolilla, Bomballa kuin Kuopiossa, New Yorkissa ja Venetsiassakin.
Joensuulaiset seurasivat suden kosiomatkaa VIRTA Joensuun Kaupunkikeskustayhdistys ry:n sosiaalisessa mediassa. Kosiosuden matka sai myös mediahuomiota – matkasta kirjoittivat muun muassa Yle ja Karjalainen. Tarinaan saatiin onnellinen loppu, kun kosiosusi palasi takaisin omalle penkilleen uuden, Pohjois-Karjalan Osuuskaupan lahjoittaman morsmaikun houkuttelemana.
Katso myös
Puuartisti
brändi, markkinointi
Heavy metal knitting
markkinointi
Kaisa Mäkäräinen
nettisivut, sisällöntuotanto
Business Joensuu
markkinointi
Kelluu
brändi, sisältö
Paavo Nurmi Games
brändi, markkinointi