Case

Kosiosuden kosioretki

Tiedät mitä sinulla on vasta, kun olet menettänyt sen. Herättelimme joensuulaisten tunteita viemällä kaikkien rakkaan kosiosuden pienelle retkelle ympäri maailmaa.

Bränditeko uuden patsaan lanseeraamiseksi

Eräänä lokakuun pimeänä aamuyönä avitimme kosiosuden kosiomatkalle kiertämään ympäri maailmaa. Bongauksia sudesta nähtiin niin Laululavalla, Kolilla, Bomballa kuin Kuopiossa, New Yorkissa ja Venetsiassakin.

Joensuulaiset seurasivat suden kosiomatkaa VIRTA Joensuun Kaupunkikeskustayhdistys ry:n sosiaalisessa mediassa. Kosiosuden matka sai myös mediahuomiota – matkasta kirjoittivat muun muassa Yle ja Karjalainen. Tarinaan saatiin onnellinen loppu, kun kosiosusi palasi takaisin omalle penkilleen uuden, Pohjois-Karjalan Osuuskaupan lahjoittaman morsmaikun houkuttelemana.

Meitäkin kiinnostaa bränditeot

Katso myös

PUUSEPPÄ MAAILMAN­KARTALLE

Puuartisti tekee asiat näyttävästi. Siksi töitä pitää näyttää koko maailmalle

Tutustu

Puuartisti

brändi, markkinointi

Heavy metal knitting

Outo tapaus mm-kisoista, joka tavoitti kaikki mantereet.

Tutustu

Heavy metal knitting

markkinointi

#GOKAISA

Neljä vuotta yhteistyötä, uusia avauksia ja satoja tuhansia näyttökertoja videoilla

Tutustu

Kaisa Mäkäräinen

nettisivut, sisällöntuotanto

Start Me Up

Teimme liikeideakilpailuun jätettyjen ideoiden määrissä ennätyksen. Kaksi vuotta putkeen.

Tutustu

Business Joensuu

markkinointi

Kelluu

27 nimiehdotusta siihen meni, kunnes sopiva löytyi 2020-luvun ilmalaivayhtiölle

Tutustu

Kelluu

brändi, sisältö

YLEISURHEILUN 1. TAPAHTUMA

Turku on nostanut päätään Suomen yleisurheilupyhättönä ja somessa.

Tutustu

Paavo Nurmi Games

brändi, markkinointi

Pieni hetki luovuudelle?

Kuinka usein ehdit antaa aikaa luovuudelle? Ota arjessa pieni paussi meidän kanssa ja tilaa meidän uutiskirje tukemaan yrityksesi luovuutta.