Case

Heavy Metal Knitting

Mitä tulee, kun yhdistää heavymusiikin ja neulonnan? Maailmanlaajuinen mediailmiö ja aivan törkeän hauska tapahtuma!

Knitting is no bullshitting

Järjestimme yhdessä Taito Pohjois-Karjalan isoihin mittasuhteisiin paisuneet heavyneulonnan maailmanmestaruuskemut. Taito Pohjois-Karjala järjesti tapahtuman, Tovari hoiti markkinoinnin ja viestinnän.

Joensuussa järjestetystä kilpailusta uutisoitiin sadoissa uutismedioissa ympäri maailman ja ilmoittautumisia kilpailuun saapui mm. Japanista, Yhdysvalloista, Isosta-Britanniasta, Ruotsista, Venäjältä, Israelista ja Meksikosta. Tapahtumasta uutisoivat mm. New York Times, Huffington Post, BBC, Metal Hammer, Euro News, Yle, Pravda ja Tass. Tapahtumaa livelähetettiin somessa ja uutistoimisto Associated Pressin kautta, joka kiinnostui tapahtumasta ennakkomarkkinoinnin perusteella.

Ota yhteyttä

Katso myös

#GOKAISA

Neljä vuotta yhteistyötä, uusia avauksia ja satoja tuhansia näyttökertoja videoilla

Tutustu

Kaisa Mäkäräinen

nettisivut, sisällöntuotanto

PUUSEPPÄ MAAILMAN­KARTALLE

Puuartisti tekee asiat näyttävästi. Siksi töitä pitää näyttää koko maailmalle

Tutustu

Puuartisti

brändi, markkinointi

NYT NE VEI SUDENKIN!

Koko Joensuu ihmetteli, kun veimme kaupungin suosituimman nähtävyyden pois.

Tutustu

PKO & Virta

markkinointi, sisältö, videot

Kelluu

27 nimiehdotusta siihen meni, kunnes sopiva löytyi 2020-luvun ilmalaivayhtiölle

Tutustu

Kelluu

brändi, sisältö

YLEISURHEILUN 1. TAPAHTUMA

Turku on nostanut päätään Suomen yleisurheilupyhättönä ja somessa.

Tutustu

Paavo Nurmi Games

brändi, markkinointi

Start Me Up

Teimme liikeideakilpailuun jätettyjen ideoiden määrissä ennätyksen. Kaksi vuotta putkeen.

Tutustu

Business Joensuu

markkinointi

Pieni hetki luovuudelle?

Kuinka usein ehdit antaa aikaa luovuudelle? Ota arjessa pieni paussi meidän kanssa ja tilaa meidän uutiskirje tukemaan yrityksesi luovuutta.