Google-mainonta

”Se kuuluisa oikea aika ja oikea paikka löytyy hakukonemainonnalla paremmin kuin millään muulla keinolla.”

Alati kehittyvä hakukonemainonta on perustasollaan yksinkertaista ja suoraviivaista toimintaa. Taustalla on kuitenkin lähes loputon määrä mahdollisuuksia, joiden avulla voi etsiä ja kokeilla tehokkaimpia tapoja tavoittaa juuri oikeita ihmisiä juuri oikealla hetkellä. Tai vaihtoehtoisesti kokeilla erilaisilla versioilla ja etsiä juuri sitä toimivaa tapaa kertoa omasta asiasta.

Hakukonemainonnan ytimessä on ajatus ihmisen tavoittamisesta juuri oikealla hetkellä, kun hän on aktiivisesti etsimässä tietoa, joka liittyy mainostettavaan tuotteeseen tai palveluun. Silloin osa ratkaisuista on hyvin suoraviivaisia. Jos myy lapioita, niin mainos kannattaa laittaa hakusanalle “lapio”. Hieman erilainen lapiomainos sitten sanalle “maan muokkaus” tai “kukkapenkki”. Omanlaisensa sitten taas voi laittaa sanoille “ojankaivuu” tai “kasvimaa”. Olennaista on miettiä, missä tilanteissa lapio olisi kiinnostava. Jos laittaa lapio-mainoksen hakusanalle “50-vuotislahja”, niin mukaan mainokseen kannattaa laittaa vinkki omistuksen kaivertamiseksi lapionvarteen.

Ota yhteyttä >>

Työnäytteet

Tekstiä aiheesta

Kun ihminen hakee vaihtoehtoja, käyttää hän siihen hakukonetta. Suomessa se on lähes aina Google, mutta...

Googlen display-mainonta

Mikä ihmeen Googlen display-mainonta? Display-mainonta on varmasti sekä monelle yrittäjälle tuttu että monelle yrittäjälle täysin...

Vuosi 2017 on jo muutaman ensimmäisen kuukautensa aikana ollut merkittävien muutosten aikaa verkkomarkkinoinnin saralla. Googlen...

Kun ihminen hakee vaihtoehtoja, käyttää hän siihen hakukonetta. Suomessa se on lähes aina Google, mutta...

Googlen display-mainonta

Mikä ihmeen Googlen display-mainonta? Display-mainonta on varmasti sekä monelle yrittäjälle tuttu että monelle yrittäjälle täysin...

Vuosi 2017 on jo muutaman ensimmäisen kuukautensa aikana ollut merkittävien muutosten aikaa verkkomarkkinoinnin saralla. Googlen...

Kun ihminen hakee vaihtoehtoja, käyttää hän siihen hakukonetta. Suomessa se on lähes aina Google, mutta...

Googlen display-mainonta

Mikä ihmeen Googlen display-mainonta? Display-mainonta on varmasti sekä monelle yrittäjälle tuttu että monelle yrittäjälle täysin...

Mitä sanot?

Minun nimeni on ja edustan .
Tarvitsen kumppania toteuttamaan .
Minut saa kiinni tästä numerosta/emailista: .

Hyväksyn tietosuojaselosteessa mainitun tietojenkäytön. Kiitos!

Pieni hetki luovuudelle?

Kuinka usein ehdit antaa aikaa luovuudelle? Ota arjessa pieni paussi meidän kanssa ja tilaa meidän uutiskirje tukemaan yrityksesi luovuutta.