Brändi­työpaja

”Brändisi kertoo sinusta olennaisia asioita. Tai muita asioita.”

Yhdessä rakennettu ymmärrys brändistä ja siitä kertomisesta on markkinoinnin perusta.

Brändityöpaja on itse kehittämämme työskentelymenetelmä, jossa vaihe vaiheelta työstetään yhdessä esiin olennaisia asioita. Näiden olennaisuuksien pohjalle on sitten mahdollista rakentaa toimivaa viestintää. Luvassa on oivalluksia kaikille osallistujille.

Työpaja on olemukseltaan prosessi, jonka tiedetään synnyttävän tarvittavaa ymmärrystä ja uuttavan irti tarpeellista tietoa. Yrityksissä kun kuitenkin on olemassa se markkinoinnin kannalta tarpeellinen tieto, mutta sitä ei ole järjestetty käyttöönottoa varten.

Brändityöpajassa edetään Tovarin Markkinointitorni-konseptin mukaiseasti. Ajattelu ja keskustelu alkavat perustuksista eli arvoista. Siitä edetään vaiheittain huipulle eli näkyvyyteen. Tällä välillä käydään läpi järjestyksessä juuri ne asiat, jotka ovat olennaisia.

Brändityöpajassa ei paljastu mitään uutta ja ihmeellistä, vaan sen voima on järjestelmällisyydessä. Oikeassa järjestyksessä koottu tieto rakentuu toimiviksi ja tehokkaiksi suunnitelmiksi ja toimenpiteiksi. Prosessiin jälkeen on kaikilla mukana olleilla kirkkaampi kuva ja parempi ymmärrys tarvittavista toimista.

Ota yhteyttä >>

Työnäytteet

Tekstiä aiheesta

Koneoppiminen, tekoäly ja niihin pohjautuvat botit nostavat päätään jokaisella kulmalla tietotyössä. Itse en ole tekoälyasiantuntija,...

Katsauksia historiaan -artikkelisarjassa luodaan katsaus suomalaisen mainonnan varhaisiin esimerkkeihin. Systemaattinen mainonnan kehittäminen alkoi Suomessa 1930-luvun...

Järkiliven syyt ja seuraukset

Kuten varmasti kaikissa muissakin yrityksissä, pohdimme poikkeusolojen pamahdettua päälle, että mitä ihmettä nyt. Ensimmäiset viikot...

Arvoilla on hintansa

Hotjar-yritys tuottaa palvelua, jonka avulla heidän asiakkaansa voi seurata ihmisten käyttäytymistä verkkosivuilla. Heidän tuotteensa seuraa...

Koneoppiminen, tekoäly ja niihin pohjautuvat botit nostavat päätään jokaisella kulmalla tietotyössä. Itse en ole tekoälyasiantuntija,...

Katsauksia historiaan -artikkelisarjassa luodaan katsaus suomalaisen mainonnan varhaisiin esimerkkeihin. Systemaattinen mainonnan kehittäminen alkoi Suomessa 1930-luvun...

Järkiliven syyt ja seuraukset

Kuten varmasti kaikissa muissakin yrityksissä, pohdimme poikkeusolojen pamahdettua päälle, että mitä ihmettä nyt. Ensimmäiset viikot...

Koneoppiminen, tekoäly ja niihin pohjautuvat botit nostavat päätään jokaisella kulmalla tietotyössä. Itse en ole tekoälyasiantuntija,...

Katsauksia historiaan -artikkelisarjassa luodaan katsaus suomalaisen mainonnan varhaisiin esimerkkeihin. Systemaattinen mainonnan kehittäminen alkoi Suomessa 1930-luvun...

Mitä sanot?

Minun nimeni on ja edustan .
Tarvitsen kumppania toteuttamaan .
Minut saa kiinni tästä numerosta/emailista: .

Hyväksyn tietosuojaselosteessa mainitun tietojenkäytön. Kiitos!

Pieni hetki luovuudelle?

Kuinka usein ehdit antaa aikaa luovuudelle? Ota arjessa pieni paussi meidän kanssa ja tilaa meidän uutiskirje tukemaan yrityksesi luovuutta.